Tento web používá soubory cookie. Procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací o používání cookies. Souhlasím

Nefunkční nové zboží

Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14 denní lhůty od data jeho převzetí. To platí samozřejmě i na výrobky, které jste si vyzvedli na prodejně.

Jak postupovat při vrácení:

Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:

1. Vrácení na prodejně
Vracený výrobek můžete přinést na naší prodejnu v Písku, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad.

Na pobočce výrobek zkontrolujeme, sepíšeme odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy a vrátíme Vám peníze. oregon řetězy, lišty
2. Vrácení poštou
Pokud chcete vrátit zboží poštou, postupujte následovně:

  1. Vyplňte a vytiskněte si Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (PDF, 599 kB). Údaje potřebné k vyplnění najdete na faktuře.
  2. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
  3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.
  4. Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
Agroles s.r.o.
Reklamační oddělení
Pražská 446
397 01 Písek